۴ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۸:۵۱

نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد آغاز به کار کرد

نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد آغاز به کار کرد

یزد - خبرگزاری مهر: نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، محمود عالیشوندی عصر یکشنبه با حضور در محل دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد از نزدیک در جریان روند اجرایی نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد قرار گرفت.

وی با مرور اقدامات صورت گرفته در دوره قبل جشنواره خوشنویسی رضوی از نحوه تهیه فراخوان دوره نهم و به روز رسانی بانک اطلاعات بیش از سه هزار نفر خوشنویس کشور مطلع شد.

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران، اعضای دبیرخانه جشنواره و هیئت تحریریه نشریه کلک رضوان خدمت به آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) را یک توفیق الهی دانست و گفت: جشنواره خوشنویسی رضوی یزد خوان الهی است که هر سال با گسترده شدن در دارالعباده یزد، خوشنویسان ممتاز سراسر کشور را در این استان گردهم می ‌آورد.

عالیشوندی بر مردمی بودن دوره نهم جشنواره همانند دوره پیش تاکید و بیان داشت: دبیرخانه برای برپایی برنامه‌های متنوع همزمان با برگزاری این دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد از هم ‌اکنون برنامه ‌ریزی کند.

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این بازدید عنوان کرد: جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد یکی از مهم ‌ترین و قوی ‌ترین جشنواره‌های فرهنگی هنری کشور است و این افتخار بدون تلاش دست‌ اندرکاران جشنواره خوشنویسی رضوی یزد میسر نبوده است.

 حسن مفیدی اظهار امیدواری کرد: جشنواره امسال نیز مانند سال گذشته از نظر کیفی و کمی از سطح بالایی برخوردار باشد.

 نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره بین ‌المللی امام رضا (ع) در استان یزد نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت ‌های صورت گرفته برای برگزاری شایسته دوره نهم جشنواره ملی خوشنویسی رضوی گفت: بلافاصله پس از پایان یافتن دوره هشتم جشنواره، فعالیت‌ ها برای برگزاری دوره نهم آغاز شد.

حسین دشتی ادامه داد: امیدواریم با نزدیک شدن به مراسم افتتاحیه جشنواره نهم، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات استان و صدا و سیما مانند دوره گذشته نهایت تعامل و همکاری را با دبیرخانه و واحد اطلاع‌ رسانی جشنواره داشته باشند.

کد خبر 1296598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha